fredag den 17. august 2012

Hårde tider :)

Har lidt ondt af mig selv lige for tiden, drengenes far arbejder lidt mere end han plejer. Så jeg har lidt mere at se til her hjemme, heldigvis har jeg to små glade drenge. Og jeg ved også godt at jeg bare piver lidt og skal se at tage mig sammen :) Men bloggen har ikke været prioriteret så højt den senest uge, men vil finde tid til at blogge i næste uge er allerede kommet til at savne det.

Nu går det snart løs med fødselsdags forberedelser, Malthe bliver 2 år d. 28 (det er helt vildt) og jeg bliver 25 år på torsdag (knap så vildt).

Malthe ønsker sig en løbecykel, så nu må vi se om han får det, ellers kan det nok også godt vente til jul og endda 3 års fødselsdagen :) Men synes den grønne her under er rigtig smart!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar