mandag den 3. september 2012

En tur i zoo

Igår var vi en tur i Givskud Zoo, det var en super god tur med to glade børn. Inden vi tog afsted havde vi besluttet at vi skulle bruge lidt mere tid på legepladsen denne gang og det var bestemt et hit og Malthe fik prøvet rutchebanen, som han ellers plejer at sige NEJ til. Malthe synes også trampolinerne var vildt sjove og vi havde nær ikke fået ham med derfra igen.

De søde klappe geder er altid et hit






Mor hit lige med det kamera 

Lørdag var jeg (helt alene uden børn og mand) til bryllup i kirken og reception bagefter ved en af mine søde barndoms veninder, det var bare SÅ hyggeligt.
Inden jeg tog til bryllup fik jeg lige bagt lidt boller mmm..

1 kommentar:

  1. Ser ud til og lyder som, om I havde en rigtig hyggelig dag(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og min give away, hvor 3 læsere hver vinder en smuk halskæde(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/09/give-away-nr-12.html

    SvarSlet